viernes, 10 de septiembre de 2021

Guía de Acollida Emocional para alumnos con Necesidades Educativas Especiais

O EOE especializado en Trastornos Graves de Conduta e os mestres de Pedagoxía Terapéutica especialistas en TGC da provincia de Almería realizaron esta guía con actividades para a educación Infantil, Educación Primaria e E.S.O. abarcan tres ámbitos fundamentais: 1. Acollida 2. Actividades de Cohesión Grupal 3. Orientacións a nivel Socio-Emocional
Acceso á guía aquí Recollo algunhas das recomendacións que están na guía para Educación Primaria como: - Priorizar con este almnos traballo sobre o coñecemento, autoestima, habilidades sociais, intelixencia emocional e funcións cognitivas. - Rexistro de conduta, tanto para os docentes como para o alumno para que sexa consciente do seu coportamento ao longo da semana. - Os reforzos positivos moi importantes. - As actividades realizaranse baseándonos nas necesidades que presenta o alumnado , secuenciándose en pasos, coa axuda das autoinstrucións, flexibilizando a súa duración e complexidade. - Actividades que se poden traballar para mellorar o seu desenvolvemento socio-emocional :Técnicas de autocontrol ( con apoio visual) , Sesións de relaxación.

No hay comentarios:

Publicar un comentario